sunnuntai 26. elokuuta 2012

please unicorn eat yogurt with me


ööööööööööööööhihitooööäöähellm2421ööööööööööööööhihitooööäöähellm2428ööööööööööööööhihitooööäöähellm2420ööööööööööööööhihitooööäöähellm2427ööööööööööööööhihitooööäöähellm2424ööööööööööööööhihitooööäöähellm2426Pictures15ööööööööööööööhihitooööäöähellm2433ööööööööööööööhihitooööäöähellm2422ööööööööööööööhihitooööäöähellm2430ööööööööööööööhihitooööäöähellm2434ööööööööööööööhihitooööäöähellm2432
Moikkamooi ! Ensiksi näin kysymyksenä: Te kummit siellä, mitä olette ostaneet kummilapsellenne lahjaksi ristiäisissä ? Onhan niitä kaikenmaailman kummilusikoita sun muuta, ja netistäkin yrittänyt jonkun näköistä lahjusta bongata mutta olen vaan tän asian kanssa elänyt sellaista sotaa pään sisällä etten minkään näköiseen lopputulokseen pääse, eli jos hyviä/erikoisiakin ideoita niin ilman muuta tänneppäin ehdotuksia !!!!!!!!!! 
Mutta niin ihana viikonloppu vietelty lahden tienoilla ja näin kouluun motivoituneena täytyy sanoa, että hurjasti ensviikonlopun Iran&Jennin Fast motors synttäreitä vaan odotellessa :)
Nähtiin myös kyseisen pikku synttärisankarin kanssa torstaina kuvailujen merkeissä ja hieman bilevaatteiden ostelussa.
Ja ellei joku sattunut eilenä Kymen Sanomien Nuorten-ostoa katsomaan tai nettisivuja, niin sieltä tuli mulle pari viikkoa sitten s-postia, että oisinko valmis haastatteluun aiheesta bloggaaminen, suostuin tottakai ja sieltä voi valmiin jutun lukea :)

99 kommenttia:

  1. jääki3kkoooo kuviii :)

    VastaaPoista
  2. ite ostin semmosen perus raamin, mihin voi sitte kummilapsen vanhemmat käydä kaiverruttamassa lapsen nimen, syntymäpäivän, painon jne. :-)

    VastaaPoista
  3. onks teillä molemmilla tollaset converset? muistaakseni oon irallaki joskus tuollaset nähny... en ole kummi mutta pieni sormus, jota vanhempana voi pitää kaulakorussa olisi musta kiva, ite en oo koskaan sellasta saanut:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iralla hieman erilaiset ! :) kiitos ehdotuksesta !

      Poista
  4. May I ask where is your parka from? It´s amazing!:))

    VastaaPoista
  5. vitsi kun oot ihan tajuttoman kaunis!! mä annoin kummitytölle muistaakseni sellasen hammasrasian minne voi laittaa maitohampaat, aika perus kyllä :-D

    http://lauraiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoskiitos :> mustaki tuntuu että päädyn tohon ratkaisuun ! itselläni aivan samallainen :)

      Poista
  6. ite ainaki ostin iha kummilusikan (:

    VastaaPoista
  7. onks nää kuvat mistä?:)

    VastaaPoista
  8. no mä ite ostin kummitytölleni sellasen helmikaulakorun jossa on mukana sellanen lisäosa siihen että saa pidettyä isompanaki sitte sitä :--) riippuu tietysti siitä onko se sun kummilapsi tyttö vai poika? :)

    VastaaPoista
  9. voi ku siä oot nii nätti :)

    VastaaPoista
  10. ostin mun kummitytölle kastehelmet käteen ja kaulaan! :)

    VastaaPoista
  11. itse ostin vasta kummilleni valokuvakehyksen kummilahjaksi, aika perinteinen :-)

    kiva voisi myös olla sille lapselle pikkuinen sormus :) ainakin kummilapseni sai sellaisen toiselta kummiltaan

    VastaaPoista
  12. Ite ostin kummilahjaks Kalevala korun Lähde-korun, kummitytön vanhemmat ainaki tykkäs :)

    VastaaPoista
  13. No mä ostin mun kummitytölle (joskus sillon ku sillä oli ristiäiset:D) sellasen sydänkaulakorun jossa on kaksi puolikasta ja kaiversin hänen koruun minun nimeni ja omaan puolikkaaseeni hänen nimensä. Yleensä kaverit ostaa toisilleen sellaiset korut mutta oma kummini osti minulle pienenä sellaisen ja se on ollut tärkeä väline meidän yhteyden pitämiseen ♥ Se muistuttaa että kummi on aina lähellä ja muistaa pienen lapsen myös :)

    ps. tyhmää kun toi koko lehtijuttu ei näy netissä, pieni pätkä vaan ja lopussa lukee että "lue lisää lehdestä" -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ehdotuksesta :)! nii onhan se vähän tyhmää, tosin se lehtijuttu oli huiman iso :o !

      Poista
  14. Kummipojan ristiäisissä annoin lahjaksi kirjapaketin: ensimmäinen kirja oli ihan tavallinen kaupan vauvakirja, toisen kirjan tein sitten itse (hain netistä tarinan mutta kuvitin kirjan ja kirjoitin tekstit ja sidoin sen omin pienin kätösin). Lisäksi annoin myös lapsen äidin lempisatukirjan jonka löysin mökin ullakolta (kyseinen äiti on siis mun sisko). Eli jos oot yhtään luova ja tykkäät askarrella nii toi on lahja jolla saa vedet silmii :)

    VastaaPoista
  15. ite oon siskon lapsen kummi ja viime vuonna oli ristiäiset! ostin kummitytölleni kummilusikan(jonka kaiverrutin eli nimi, paino ja syntymäaika), pari nättiä vaatetta, pikku vansit ja taisin viel ostaa jonku pikkusen lelun, jos oikein muistan:) Myös omasta mielestä jokinlainen koru tai vauvakirja vois olla hauska ja myös säästötilin perustaminen on hyvä idea, jonka myös toteutin muiden kummien avustuksella ja sinne laitamme kaikki rahat mitä pikkunen saa ristiäisissä ja ite oon laittanu joka kuukausi sille tilille 10e nyt vuoden ajan ja aion jatkaa rahan laittoa pikkusen 18v. synttäreille asti!!:D Toivottavasti autto ees vähäsen!!! Ja jos haluaa vanhemille antaa lahaksi mitään kannataa tarjota apua esim lastenhoidon kanssa, koska olen huomannut että sitä ainakin meillä päin on kaivattu..

    VastaaPoista
  16. Minä oon ostanu kummilapselleni kummisormuksen :)

    VastaaPoista
  17. mä ostin ite puoltoista vuotta sitten kummitytölle lusikan, kun itse olen pitänyt sitä lemppari ristiäislahjana itselle kun siihen vielä kaiversi tiedot ja se säilyy sitten mukana :)

    VastaaPoista
  18. yks kiva lahja on, et ostaa semmosen paketin mis on savee tms ja sit siiheen ne voi painattaa sen muksun jalat/kädes ja sit siihen saa semmosen laatan kii mihin voi kaivertaa vaik nimen :DD oon huono selittämään, anteeks :p

    VastaaPoista
  19. upeet hiukset tol sun kaverillas!! <3

    VastaaPoista
  20. Mä ostin vaan tommosen kehyksen, mihin voi kaivertaa sit hänen nimensä, syntymäaikansa, pituutensa ja jne. sit ostin vielä Lindexiltä housun ja paidan, niin perus settiä varmasti kun olla ja voi, mut mä oon tosi huono keksimään tommosia lahjoja pienellä vauvvalle.. :-D ja voi että sua ja Iraa, ootte molemmat niin nättejä tyttöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii, seki ois kyllä ihan jees :/ hihi kiitoksia molempien puolesta ! :)

      Poista
  21. Hui kamala en edes muista enää mitä ostin kummitytölleni ristiäislahjaksi, mutta muistan hyvin mitä oma kummini antoi minulle. Nimittäin vauvasormuksen, se on edelleen mulla tallessa ja kulkee välillä mukana kaulakorussa. :)

    VastaaPoista
  22. ostin kummipojalle sellasen säästöjalkapallon! :D you know säästöpossu mut vaa jalkapallo hehheh. Kohtuuhintanen ja siit on iloo myöhemminki, toisinku kummilusikasta joka maksaa 100 e eikä sillä tee mitää, vaikka onhan nekin hienoja! Ite myös pähkäilin saman kysymyksen kanssa pari vuotta sitte. :)

    VastaaPoista
  23. Ois kiva jos saisit koko haastattelun tänne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yäöh voin katsoa onko mulla sitä vielä tallella :)

      Poista
  24. Itse ostin kummitytölle kastehelmet ristiäislahjaksi! :)

    VastaaPoista
  25. Ei mitään turhia kummilusikoita, osta vaikka sellanen kiva valokuva-albumi johon kaiverretaan nimi ja syntymäaika :)

    VastaaPoista
  26. mistä toi pipo on ja palio makso?

    VastaaPoista
  27. millä muokkaat noita kuvia :) ? ihana tää sun blogis !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. canonin omalla muokkausohjelmalla ja photoscapella :) kiitoksia !

      Poista
  28. I H A N I A kuvia ja niin nättei!! ja sun hiukset, ah♥ :)

    VastaaPoista
  29. Ite ostin kummitytölle kastesormuksen ja siihen nätin rasian:) Mulla kävi mielessä myös tommonen Iittalan vitriini
    http://www.iittala.com/web/iittalaweb.nsf/fi/tuotteet_sisustaminen_vitriini
    Monet oli ostaneet ihan normaaleja juttuja, vaatteita, leluja ja soittorasiaa ja näin:) Toivottavasti tästä oli jotain apua!

    VastaaPoista
  30. Kummilusikka on perus ja hyvä lahja (:

    VastaaPoista
  31. Apua kui ihania kuvia, varsinki tuo kolmanneks viimeinen! :)
    ps. saisinko sun hiukset?♥

    VastaaPoista
  32. Haha ihana otsikko!:-D

    http://id-bn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  33. mun mielest olis ollu tyhmää antaa joku lusikka mun kummitytölle joten ostin semmosen sulosen mekon:)
    vaatteille ku on aina käyttöö;)

    VastaaPoista
  34. löytyyks sult instagrammii? :)

    VastaaPoista
  35. Mä ainakin ostin mun kummitytölle sen perinteisen valokuvakehyksen mihin tulee etunimet, pituus, paino ja sun muut. :)

    VastaaPoista
  36. upeita kuvii teist molemmista :) !

    http://sweetaboutus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  37. ite sain molemmilta kummeiltani semmoset pienet sormukset : )

    VastaaPoista
  38. ite ostin omalle kummitytölle semmosen vauvakirjan, minkä vanhemmat saa sitten täyttää (-:

    VastaaPoista
  39. musta tulee kummi tossa syyskuun alussa ja ostan pikkuprinsessalle pienen kultasen sydänkaulakorun :)

    VastaaPoista
  40. No kummilusikka on musta ihan tyhmä, mutta ite oon kehyksen kannalla! Vaikka se on vähän tavallinen, mutta sit se on hyvä muisto ja jotenkin ihana :-)

    VastaaPoista
  41. hei mistä toi sun takki on :) se on kiva !

    VastaaPoista
  42. ostin valokuvakehyksen

    VastaaPoista
  43. pikku synttärisankari :'D aws ihana iida !<3 keksit mulle aina niin hauskoja nimiä :D!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi :')<3 no ku sie oot vähän tommoin hömppä

      Poista
  44. oot yks kauneimmista tytöistä mitä oon nähny! siis oikeesti :)

    VastaaPoista
  45. Ite en oo kummi, mut oon ollu 2 kertaa ristiäisit.. Mun pikkusiskot on saanu megasöpöt adidaksen vauva superstar kenkulit (<3), astiastoi, vauvakirjoi, kehyksii, ja tämmösii:-)
    +IHANII KUVII!

    VastaaPoista
  46. Ostettii siskon kans mein kummipoitsulle semmone erittäin tyylikäs kupla-auto B) Se oli sellanen hopeinen ja siihen pysty sit kaivertaa kaiken tarpeellisen tekstin :)
    ja noi sun kengät on muuten ihan tsika hienot ! :)

    VastaaPoista
  47. kummilapselle kultasepän liikkeestä rasia (ja valikoimaa riittää, on lahjapaketteja, nallen muotosia, junia ja kaikkia mahollisia) jossa on paikka ensimmäiselle hiuskiehkuralle ja ensimmäiselle hampaalle :-)! ja lisäksi niihin voi kaivertaa kummilapsen nimen yms.

    VastaaPoista
  48. Mulla oli myös kauheeta pähkäilyy,kun ite piti ostaa nykyiselle kummitytölleni ristiäislahja. :)
    Ite olin alumperin aatellu ostaa sellasen valokuvakehyksen, mihin viereen oisi pystynyt sitten painamaan pikkuisen jalan- tai kädenjäljen, mutta tälläistä ei täältä Lappeenrannasta enää monesta paikkaa löytynyt. Mutta sellanen valokuva kehys, mikä on vähän kuin kello tai kalenteri on tosi hauska myös. Tämän tyyppinen--> http://www.ilonpolku.fi/kauppa/product_details.php?p=7796
    Sitten ihan perus lahjoja ovat hammas- ja hiusrasiat, lusikat, säästöpossut,...

    Onnea, lahjan etsintään :)

    VastaaPoista
  49. Onko kyseessä tyttö- vai poikalapsi? Itse hommasin kummitytölleni ristiäislahjaksi sellasen pienen sormuksen ja siihen sitten ketjun(:

    VastaaPoista
  50. no mä ainakin oon nähnyt sellasen kalevalan söpön korun jossa on sellaset siivet ja se on suunniteltu lapsille mun mielestä se ois ainakin aika ihana:)

    VastaaPoista
  51. Ooi ihania kuvia molemmista! :) oot tosi kaunis, toi sun takki on kivannäkönen, mistä se on! :)

    VastaaPoista
  52. Sulla on ihana tyyli!
    Ja kivoja kuvia, osaat poseerata hyvin! ;D

    http://www.essi-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  53. Miun veli osti sille pikkuselle semmoset kummihelmet, mitkä siis oli normaalit helmet missä oli kaiverrettu sen nimi (:

    VastaaPoista
  54. älyttömän kivoja kuvia! Jenkkikonssit ihastutti (:

    VastaaPoista
  55. Mä ainakin rupesin keräämään Nomination-ranneketta mun kummitytölle ja ostin siihen semmosen riippuvan korun. Ja niitä paloja sen verran että se ranneke on tosi pieni. Siihen on sitten helppo käydä aina ostamassa palasia kun on synttärit joulu tms. :)

    VastaaPoista
  56. Riippuu siittä kuinka läheinen oot/tuut oletettavasti oleen tän sun kummilapsen kanssa, mutta mun kaveri (joka siis näkee kummilastaan monta kertaa viikossa ja on superläheisiä tämän äidinkin kanssa) anto omalle kummitytölleen sellasen kirjan, mihin piti täytellä kaikkia juttuja (sellanen normaali vauvakirja siis) + valokuva-albumin, jonka se oli täyttäny kuvilla äidin raskauden alkuajoista lapsen ristiäispäivään saakka. Musta toi oli ideana tosi jees ja sellanen mistä jää kiva muisto sille lapsellekin sitten :)Mutta eihän tollanen lahja siis kaikille tietenkään sovi!

    VastaaPoista
  57. Kastesormus on söpö ja nätti lahja :)!

    -M

    VastaaPoista
  58. itse ostin kummilapselleni sellaisen kipsi paketin: eli vanhemmat voivat painaa lapsen käden- ja jalanjäljet kipsiin ja laittaa ne samassa paketissa tuleviin kehyksiin. Sama toimii myös laittamalla oman ja kummilapsen käden siihen :)) niitä myydään ainakin joissakin lasten tarvike kaupoissa

    VastaaPoista
  59. osta vaik joku unisieppari!

    VastaaPoista
  60. Heiii, mie ostin kummipojalleni sellasen "säästöpossun" (joka oli oikeastaan keinuhevonen jonka sisälle sai tallettaa rahaa). Sinne saa sitte pikkunen tallettaa jotain kolikoita ja säästää rahaa :). Ite ainaki muistan pienenä ku oli kiva viiä oma "säästöpossu" pankkii jne. :)

    VastaaPoista
  61. http://rakkaus.fi.msn.com//members/index_v1.php?aref=62398557&mtcmk=291101 <tommonen mainos pomppas ku luin uutisia, ajattelin et haluisit tietää :D

    VastaaPoista
  62. onko sulla instagramia?

    VastaaPoista
  63. Wauw!!!!!

    Xoxo
    www.levande1@blogspot.nl

    VastaaPoista
  64. ite ostin vauvasormuksen ja vaatteita :)!
    -taru

    VastaaPoista
  65. Söpö look sulla :)

    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  66. aaa toi sun smileykoru on ihana! mulki on ollu smiley nyt pari vuotta mut en oo pitkään aikaan saanu vaihdettuu korua, se on nii hirvee prosessi :D
    tykkään sun blogista =)

    http://97seconds.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  67. Sulla on aivan ihanat hiukset oikeesti! Miten/millä oot värjänny ne? (: tosi kiva blogi!

    VastaaPoista

Canon eos 650d

Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS
Samyang 8mm f/3.5 fish-eye
Canon EF 85mm f 1.8 usm
Canon Lens EF 50mm f/1.8
Nissin speedlite Di622 lisäsalama